Huom! Toimistomme poikkeusaukioloajat viikolla 25/2025: 19.6. avoinna klo 9-13, 20.6. suljettu.

Asiakaspalvelun yhteystiedot

Vikailmoitukset ja ovenavaukset

Vikailmoitukset suositellaan tehtäväksi ensisijaisesti käyttäen sähköistä vikailmoituslomaketta.

Sähköinen vikailmoitus

Vikailmoitukset suositellaan tehtäväksi ensisijaisesti käyttäen sähköistä vikailmoituslomaketta.
Vikailmoituspalveluun ilmoitetaan kaikki kiinteistön vastuulle määritellyt kiireettömät viat sekä mahdolliset havainnot sisätilojen tuholaisista tai esimerkiksi rotista kiinteistön alueella.

Kaikki keskitettyyn vikailmoituspalveluun tehdyt ilmoitukset tallennetaan huoltojärjestelmään. Ilmoitukset välitetään asiasta riippuen joko huollolle tai isännöintiin tarvittavia jatkotoimia varten.

Tee sähköinen vikailmoitus kirjautumalla Asukassivustolle tai kirjautumatta verkkolomakkeella. Lisää tarvittaessa omiin asiakastietoihisi sähköpostiosoitteesi. Kun teet vikailmoituksen sivuston kautta, voit seurata sieltä vikailmoituksen käsittelyä.

Mikäli et pääse kirjautumaan sivustolle, katso ohjeet vikailmoituksen tekoon täältä.

Sähköiseen lomakkeeseen toivotaan liitettävän vikailmoitusta selventäviä valokuvia. Valokuvat helpottavat ja nopeuttavat vikojen korjaamista sekä mahdollisten tuholaisten torjuntaan liittyvien toimien arviointia.

Muista täyttää kaikki pakolliset kentät ja tallentaa ilmoitus.

24h vikapäivystys

Kiireelliset vika-asiat, kuten iso vesivuoto, ilmoitetaan aina puhelimitse numeroon 010 286 6245.

Ilmoita vikapäivystykseen kiireelliset huoltoa vaativat asiat kuten iso vesivuoto putkivaurion, hanan tai wc-istuimen rikkoontumisen takia. Ovenavauspyynnöt tilataan samasta numerosta.

Soitto palvelunumeroon maksaa matkapuhelinmaksun/paikallispuhelumaksun verran.

Kiireelliset vika-asiat ilmoitetaan aina puhelimitse numeroon

010 286 6245

Ovenavauspyynnöt

Ovenavauspalvelu tilataan numerosta 010 286 6245.

Oven avaamisemisesta peritään voimassa olevan hinnaston mukainen ovenavauspalvelumaksu. Ovenavauksen voi tilata vain kohteen talonkirjaan merkitty asukas.

Soitto palvelunumeroon maksaa matkapuhelinmaksun/paikallispuhelumaksun verran.

Vastuunjakotaulukko

Vastuunjakotaulukko PDF (67kt) on luettelo siitä, mitkä asiat kuuluvat asukkaan ja mitkä yhtiön vastuulle.

Vastuunjakotaulukko kertoo, mikä on asukkaan ja mikä Auroranlinnan vastuu erilaisista korjauksista. Auroranlinnalle kuuluvista korjauksista tulee tehdä aina vikailmoitus.

Asukkaiden on tärkeää muistaa, että asukas vastaa aina omasta irtaimistostaan.

Kodin puhtaanapito kuuluu aina asukkaan vastuulle, samoin asunnon loppusiivous pois muutettaessa.